Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-10, 13:28   #135
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing: Venner, kjønn og legning

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Men det har heller ikke noe med kjønn å gjøre for meg. Jeg ville blitt lei meg om mannen hadde en venn han heller ville være med enn meg, alltid. Altså en venn som var permanent høyere prioritert enn meg. Om dette var en mannlig eller kvinnelig venn er underordnet, det er prioriteringen som jeg da ville reagere på.

Nettopp.

Hvis man konsekvent prioriterer partneren lavere enn andre personer (eller aktiviteter, for den del), så er det fort et problem, såklart. Men det betyr ikke at andre personer, eller fritidsaktiviteter, i seg selv er problematiske. Det er ikke bra å bare være opptatt av hverandre heller, tenker jeg.