Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-07, 23:53   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Når det gjelder Italia, er selvsagt Roma en sikker vinner. Jeg likte meg også veldig godt i Firenze. Veldig velholdt bysentrum. Og laange shoppinggater for de som liker det.

Roma er et godt valg - vi var innom der på selve bryllupsreisen så kanskje en trip down memory lane (Spansketrappen) hadde vært noe... På den annen side var det forferdelig varmt dengangen husker jeg - vi kom oss aldri inn i Peterskirken for vi orket ikke dekke til armer og bein...

Firenze har jeg aldri vært i!!! Eller Milano!!! (spørs om Mr.Norway går med på siste, han kjenner shopping-lusa på gangen )

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat