Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-10, 12:47   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når bør man slutte å "utlevere" barna?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg svarte ikke i tråden om -99-barna. Det synes jeg ikke er riktig overfor storesøster.

Jeg skrev kun det man kan se om man møter jenta, men det kunne ikke falle meg inn å dele intime og private ting ang. barna mine på åpent forum. Jeg kan gjerne skrive at storebror og meg prater og sex og prevensjon, men jeg kunne aldri skrevet noe om hans sexliv.

Dette gjelder forresten mannen min også. Jeg kan gjerne skrive at sex er en viktig ting i forholdet mitt, men jeg hadde aldri utlevert intime detaljer om sexlivet vårt.
Jeg har som mål at jeg ikke skriver noe på åpent forum som jeg ikke kunne sagt til postmannen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat