Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.
Har prøvd å overse denne tråden siden den ble startet. Men nå kjenner jeg at jeg bare må ha hjelp. Sluttet liksom å røyke for 2-3 uker siden, men har smugrøyket hver eneste dag. Eneste positive er at jeg da har gått fra 30 til under 10 om dagen.
Såh! Da er katta ute av sekken, og Nabojenta innrømmer at hun trenger hjelp for å få stumpet den helvetes giftpinnen for alltid.
Den blå boken er lest opp og ned i mente, med null virkning. Er den rosa bedre altså?
Er i dag 33 år, og har røykt siden jeg var 13 år. Absolutt på tide!
Den rosa! Den er skrevet til kvinner, og fokuserer mye på dette med sosial røyking og sånt. Jeg leste og den blå uten virkning.
Jeg er sikker på at du kan klare det du og!
Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.
Jeg surrer fortsatt her. Mer eller mindre uten røyk. Det er ikke vanskelig i det hele tatt hvis jeg bare holder meg for meg selv. Men jeg kan jo ikke være alene hele hele tiden heller. Jeg må bare finne en tanke som gjør at sosialrøyketrangen også forsvinner.
Den rosa!
Du må bygge et nytt mentalt bilde av deg selv, et bilde av deg som har det enda kjekkere når du øller enn når du røyket.
Opprinnelig lagt inn av kristine, her.
Jeg leser fortsatt boken. Det tar tid gitt. Kan ha noe med at jeg kun leser den når jeg røyker å gjøre. Den ligger i røykekroken på verandaen.
Det er en bok det er lett å utsette å lese ferdig ja.
Jeg på alle sammen.