Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-07, 12:21   #12
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Her var det mange kloke ord.

Jeg er bare glad jeg ikke skal stryke 14 bunadskjorter og pynte opp alle til 17.mai og andre høytidsdager. Og holde orden på alle klærne og skoene.

Du skulle sett hjemme hos oss 16. mai da jeg var liten. Bunadsko og korpssko som skulle pusses sto på rekke og rad, korpsskjorter og bunadsskjorte som skulle strykes hang linet opp, bunader og uniformer som skulle legges ned og opp, instrumenter som skulle pusses, søljer som skulle finnes og pusses, i tilegg til at foredlrene mine enten var i frokostkomiteen, 17. maikomiteen på skolen eller 17, maikomiteen på grendehuset.

Jeg tipper egentlig at mor var happy med at vi etterhvert flyttet hjemmefra og begynte å stryke selv.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Rigid idioti er noe av det jeg takler aller dårligst.

Var det noe jeg ble helt av allerede i ung alder var svar som "Det bare er sånn" når jeg spurte hvorfor vi skulle gjøre ditt eller datt. Far fikk også beskjed om at jeg stilte altfor mange spørsmål til fag og opplegg. Da var jeg 8. :revolusjonær bråkebøtte:

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Ja, jeg er helt enig, jeg blir veldig veldig forbannet over ting som ikke er begrunnet. Og jeg vet at jeg kommer til å steile over å bli belært studieteknikk av en eller annen skolefrøken som har gått tre år på lærerskole.

You and me, kid, you and me

Jeg har også litt problemer med å la meg belære av folk som er kommet inn på lærerskolen med under 3 i snitt når det gjelder studieteknikk. :arrogant: