Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 07:09   #11
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Da jeg var yngre virket det nesten som folk ble litt forvilte, og dermed påtok de seg oppgaven å lære meg å like det. Det førte gjerne til at de kom trekkende med et glass Baileys. "Dette liker du ihvertfall." Nei, ellers takk. Skal det være tar jeg heller en whisky, det sølet der gir meg jo pels i munnhulen, men hvorfor er det så viktig at jeg drikker?

Det er mindre av det nå, men det kan selvsagt skyldes at jeg ikke har noe liv og for det meste sitter hjemme.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat