Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-10, 08:28   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor billig får man en skikkelig syden-ferie i juni?

Det jeg synes er kjipt med all inclusive er at man alltid må velge buffeten. Hvis det er et all inclusive-hotell hvor de også har vanlige restauranter ville jeg vært mindre skeptisk. Buffet-mat har en tendens til å bli litt ensformig i lengden; synes jeg.

Vi pleier å bestille frokost med reisen, og så heller spise som vi vil. Men det koster sikkert en del mer, men så blir opplevelsen bedre også. Vi var i Tyrkia i sommer. Det var ikke superbillig mat der, men det var selvfølgelig langt billigere enn i Norge.