Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-07, 13:47   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som handler på nettsider fra utlandet

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:abonnerer:

Når du får varer tilsendt fra USA, allium, blir det ikke mye i porto?

Nei, jeg synes ikke det er så ille. Jeg har fått en aha-opplevelse av hvor godt posten i Norge tar seg betalt.

Når jeg kjøpte klær til jentungen, kunne det komme opp i ca. 10 dollar for en pakke med tre-fire plagg. Men nå har jeg skrudd litt ned der, både fordi hun har begynt på skolen og jeg må dempe motehysteriet litt, og fordi hun er blitt større; portoen er blitt høyere.

Likevel kan jeg vel antagelig fortsatt, inkludert porto, få f.eks. Gymboree-klær til H&M-priser.

Jeg kjøper også perler og diverse til smykkelaging, der får man mye i en konvolutt til 5 dollar.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat