Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-07, 15:02   #154
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store barneflokker

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Gode lekse- og studievaner hadde vært en fin ting å lære, ja. Å bli satt til å gjøre meningsløse oppgaver uten læringsverdi bare fordi "man skal lære at man må gjøre lekser" fører ikke til gode studievaner i voksen alder. :datapunkt:

Jeg husker jeg satt, sånn passe forundret, og leste setningen "Eli sa is, Ola sa is is" ti ganger etterhverandre, fordi det hadde læreren sagt vi skulle gjøre. På det tidspunktet hadde jeg lest i tre år, og holdt på med langt mer avansert lesestoff en ABC-boka.