Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 16:52   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette må være den kuleste xfaktor-auditionen ever

Når jeg ser sånt så tenker jeg at jeg må slutte å skryte av alt sønnen min gjør. Det er sånn de ender opp de ungene som mor har sagt " Å så fint!" altså. Vi må ta det som en advarsel.

Jeg skrøt for eksempel akkurat av sønnen min nå, "du er verdens beste legobygger" for at han skulle bli happy og sitte i ro og ikke plage meg mens jeg så på dette klippet. Men ikke noe mer nå. Nå er det full realitetsorientering.

"Sønn! Sønn! Du er kun i 75-percentilen blant barn på din alder når det gjelder tekniske legoferdigheter!".