Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 21:13   #8
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Det var ganske strengt, men kanskje barnehagen har fått nok av foreldre som synes de bør ha fem minutter å gå på og vil ha en slutt på det?

Jeg synes man skal respektere de ansattes arbeidstid, og hvis man skal være ute kl. 16:30, men kommer 16:35, så er man minst ti minutter for sen, ikke fem.

Vi har ikke botsordning i vår barnehage, men det er trolig fordi de ansatte har arbeidstid 15 min etter barnehagens åpningstid, slik at det er lagt inn tid til å ta unna for sløve foreldre. Jeg synes uansett det er helt ok hvis de skulle velge å innføre det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat