Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-10, 22:37   #5
Left
Passiv

Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Opprinnelig lagt inn av TineS, her.

Jeg har jo så klart ringt begge gangene å sagt i fra at jeg er for sen, så barnet står klart til henting

Men sånn jeg tenker.. Jeg er frisør, og folk er stadig vekk forsinket, men jeg tar jo ikke ekstra betalt om noen kommer for sent og jeg må drive over min arbeidstid(uten lønn).. Tar jo heller ikke betalt for en time som blir glemt av en kunde o.l ...

Jeg skjønner jo at det ikke kan være slingring... Men det er litt forskjell om man kommer for sent fordi man ikke kommer fram, enn om man bare skal handle rett før bhg stenging for da slipper man ha med unga:P

Må man ikke betale for timer man ikke møter til altså? Si man har booket farging, klipping og hva har du, til et par tusen kanskje, og et par timers arbeid, og så "glemmer" man å møte opp, og slipper å betale??
Har jobbet i barnehage i mange år, og det er utrolig irriterende at folk ikke klarer å være presise. Ting kan selvsagt skje, men da ringer man og sier ifra. Og man kvier seg nok litt mer for å komme for sent hvis det vanker bot.

Veldig ofte, det er min erfaring i hvert fall, er at det er de samme som kommer for sent.

Svar med sitat