Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?
Opprinnelig lagt inn av TineS, her.
Det er fullt mulig at det er mye feil beregning av tid.
Jeg har bare akkurat med tid, for jeg slutter på jobb 16.00 og bhg ligger 20min unna jobb... Og jeg har prøvd å få flytta i en nærmere bhg, men er ikke mulig pga forskjellige kommuner...
Så det er litt dømt at jeg kommer til å få en bot til en gang desverre.. Men jeg gjør det jeg kan, (kjører tilogmed litt for fort).
Men er jo litt rart det ikke er flere som har sånn system.. Kanskje det blir mer vanlig... For det er jo sikkert flere som meg:P
Den andre typen bot du kan få er antakelig dyrere...
Jeg trodde egentlig det var slik i alle barnehager, men har altså ikke fått med meg detaljene i vår, så der er muligens ikke. Siden jeg og mannen har fleksitid deler vi på henting/levering og klarer derfor å ha ham der bare til ca 15.30, så det er ikke noe problem. (Å rekke middag før kveldsmattid er et større problem... skjønner ikke hvordan det skulle gått om vi hentet en time senere)
Bør vel vurdere å prøve litt hardere på det der med kommunikasjon om dagen, men det virker som om de bare ikke er innstilt på henting når jeg kommer, opptatt med noe annet/de ungene som ikke blir hentet enda. Jeg forstår jo forsåvidt det altså, men... ja, jeg får prøve litt hardere, ta det opp, men det føles nesten som om jeg maser om ting jeg ikke har noe med... Jeg trenger ikke alle detaljer, men...