Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 08:36   #8
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?

Da vi hadde barnehageplass var den åpen 7.30-16.30. Min formelle arbeidstid er 7.45- 15.30 om vinteren og til 15 om sommeren.

Dersom jeg var alene og leverte akkurat ved åpningstid så kunne jeg klart det såvidt så lenge det var sykkelføre. Sykkeltiden fra barnhagen til jobb er ca 20 minutter og ca 40 minutter opp igjen (mange bakker i Bergen). Det vil si at jeg ville ha kommet på jobb ca 8 (det tok jo lit tid å levere i barnehagen) og kunne derfor gått fra jobb 15.45 om vinteren og 15.15 om sommeren. Dersom jeg skulle tatt buss ville det sannsynligvis ikke gått fordi dette er i rushen og alle matpakkekjørerne gjør at bussen blir forsinket.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat