Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 08:37   #16
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: Liker du å bli fløyelsbrisen, full eller ikke i det hele tatt?

Jeg liker å bli "fløyelsbrisen", men ikke mer. Har stort sett en veldig innebygd grense der, selv om det kan skje feilberegninger eller at la humle suse-feelingen slår inn så det blir litt mer enn planlagt. Jeg tåler ganske lite, så jeg drikker aldri store mengder.

Jeg har kjipe alkisfar-minner og vil ikke være full selv. Jeg liker heller ikke at noen i omgivelsene mine blir så fulle at de begynner å røre voldsomt og si ting om og om igjen, blir aggressive/sentimentale, går ustøtt, faller, kaster opp osv. (Det trenger ikke være folk jeg kjenner engang for at det skal være ubehagelig). Da får jeg vondt i magen. Men til tross for det så føler jeg faktisk at jeg har et tilnærmet normalt forhold til alkohol, jeg har absolutt ikke noe ønske om å være totalavholds og det er heldigvis veldig sjelden jeg er i omgivelser der alkohol tipper over til å bli plagsomt.

Jeg er (som Kasia) veldig glad i vin og vet godt hva jeg liker og ikke, men jeg syns "kulturbiten" kan bli litt klam. Det er så mange som jåler litt med dette. *hint av jordbærviskelær*

Sist redigert av Filifjonka : 09-09-10 kl 08:43.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat