Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 10:23   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lar barnehagens åpningstid seg forene med full jobb?

Nå har vi ikke plass ennå, men av de barnehagene vi har søkt oss til har den ene åpent fra 06.30 til 18.30, resten fra 07.00 til 17.00. For min del går det greit uansett, vår bolig og de fleste barnehagene befinner seg innenfor en radius på maks et par kilometer fra mitt arbeidssted. Mannen derimot pendler en time hver vei og kommer ikke til å rekke verken levering eller henting, bortsett fra i den ene barnehagen. Han har vanligvis fleksibel arbeidstid, men han får uansett ikke både hentet og levert om han skal jobbe full dag. Han jobber allerede en del på kveldstid også, så han kan ikke dele opp dagen mye mer heller.

Vi kommer antakelig til å jobbe litt mindre begge to en periode så Pjotten slipper så lange dager. Mannen har mulighet til å ta hjemmekontor nå og da, slik at han både får hentet og levert. Min arbeidstid tilsier ellers levering ca. 07.45 og henting 16.15, men jeg har av og til mulighet til å levere seinere eller hente før.