Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-10, 09:28   #14
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdag om 1 uke, planlegge noe litt sunnere

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Du kan selvsagt lage sunne lapper, vafler eller fruktsalat, pizza med grov bunn og sånn.

Men jeg må bare si at er det fest, så er det fest. Det kjipeste i verden er sånne kalorifattige kaker og grove boller, da synes jeg heller man kan la være, altså. Skal man ha en suksessrik kostholdsendring, så bør man la de få festene som er være i fred og få ha hveteboller, kremkaker og pølse med lompe. Det skal være forskjell på hverdag og fest, og det er vel bedre å gjøre hverdagene mer hverdagslige, ikke festene mindre festlige.

Enig!

Men å supplere kakebordet med fruktspidd er både lurt og populært. Smoothie kan også være innertier- den kan være grønn og hete 'slim' hvis det er en barnebursdag. Men ikke lag 'helsekostkaker' om du skjønner hva jeg mener.

For din egen del, så spis kake, men hold deg til små stykker.