Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 08:57   #62
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Jeg fatter ikke at folk er villig til å betale så mye for en reise til Mallorca jeg. Synes charterprisene er helt ville i skoleferiene, så det nekter jeg å betale. Den tredje ungen vår blir også veldig dyr siden en da med charter må ha 3-roms leilighet. Så vi reiser rutefly og finner kjempefine og store leiligheter i på forskjellige anlegg hvor de leier ut. Den ferien vi hadde i sommer var akkurat like bra som på charteranlegg, men 30 000 billigere siden det var midt i juli.

Jeg skjønner jo at det er kjekt å bestille ferdige pakker, for jeg bruker jo en del tid på å sette sammen våre pakker selv, men det er moro synes jeg. Og i alle fall enda mere moro når jeg ser hvor mye billigere det blir enn charterpakkene og med den beste standarden.

Sist redigert av Elisabet : 10-09-10 kl 09:02.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat