Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 09:05   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren 2011 lanseres hos ving.no fra kl 09.00 idag

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg fatter ikke at folk er villig til å betale så mye for en reise til Mallorca jeg. Synes charterprisene er helt ville i skoleferiene, så det nekter jeg å betale. Den tredje ungen vår blir også veldig dyr siden en da med charter må ha 3-roms leilighet. Så vi reiser rutefly og finner kjempefine og store leiligheter i på forskjellige anlegg hvor de leier ut. Den ferien vi hadde i sommer var akkurat like bra som på charteranlegg, men 30 000 billigere siden det var midt i juli.

Jeg klarer ikke å være enig med deg, Elisabeth. For oss er lekeplasser, bamseklubb, kveldsunderholdning, treningsmuligheter for både store og små og spa faktisk verdt veldig mye. Vi bruker hele spekteret av tilbud på resortene. I tillegg er alt konsentrert på ett sted.

Egen leilighet her også fint, men det er faktisk ikke det samme.