Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 09:50   #373
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes det er veldig stas når folk går ned i vekt, bra jobbet!

I den første rapporteringstråden diskuterte vi dette at det hadde vært deilig å droppe vektfokus i denne tråden - sikkert en del her som ikke fulgte med den gangen. Jeg synes det hadde vært fint å opprettholde den tradisjonen, for jeg kjenner at noe av det jeg har likt godt med rapporteringstråden, og som har gjort at jeg faktisk har blitt her over tid, er dette at den har vært fri for vektprat. At det er en ren inspirasjonstråd når det gjelder mat i lavkarboånd. Vi kunne kanskje hatt en egen vektrapporttråd, hvor vi deler resultatene våre? Dette er bare et innspill altså, jeg respekterer at folk er uengige.

Eg er jo ny her, så eg veit ikkje om eg får lov å vere enig med deg? Men det er eg. Eg legge om kosten for å blir sunnare og friskare, vekt er underordna. Og det er en god følelse å kjenne på.