Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 11:22   #40
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Vi overlevde vi!" Bla, bla, bla

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg syns det er litt vanskelig å høre på henne argumentere for å røyke i svangerskapet, det syns jeg faktisk. Min mor gjorde det samme, og er meget ydmyk overfor at hun ikke burde gjort det, men ikke visste bedre.

OK. Det skjønner jeg at er vanskelig å svelge.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Og så er jeg helt overbevist om at enkelte ting vi gjør i dag vil bli sett på som grusomt av neste generasjon. Jeg håper jeg klarer å se mine valg i lys av at jeg tok imot gode råd og tok selvstendige valg.

Våtservietter står på min liste over ting jeg tror mine døtre kommer til å himle over at noen kunne bruke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat