Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 19:02   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva kan man forvente av en flislegger?

Vi har hatt håndverkere på besøk, og de har måttet legge sluket vårt på nytt. I den forbindelse har de lagt nye fliser rundt sluket. Jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente av en ordentlig flislegger. Flisene innerst rundt sluket har man måttet kutte til hjørner i, og de er skjeve og hakkete kuttet. I tillegg ligger ikke alle flisene på linje med hverandre, og en av flisene ligger skjevt på underlaget slik at det ene hjørnet stikker litt opp, mens det motsatte hjørnet ligger for langt nedi underlaget. Og nå er jeg usikker på hvordan vi bør gå frem. Er dette noe man bare må forvente? Den flisen som lager homper i gulvet vårt vil jeg i alle fall få skiftet ut, men hva med de hakkete kantene rundt sluket?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat