Sv: Store barneflokker
Opprinnelig lagt inn av Cille, her.
Men det er tydelig at ukjente ikke er velkomne, så da trekker jeg meg selvfølgelig snarest vekk herfra.
Jeg synes det er hyggelig med nye folk. Koselig hvis du begynner å skrive her.
Opprinnelig lagt inn av Cille
Syns bare at det er interessant å "lese" ut i fra måten dere behandler og skriver til hverandre på, hvem som er høyest og lavest i hierakiet.
Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe hierarki her inne, men det er enkelte som kjenner hverandre veldig godt - både på nett og RL - så da blir det en veldig intern tone her. Jeg skjønner godt at det virker litt pussig hvis man ikke er vant til det. 
Opprinnelig lagt inn av Cille
Men det er sant at jeg ikke har vært her så lenge så jeg skal liste meg stille ut igjen. Fikk bare så lyst til å gi en tilbakemelding, for det finnes jo uansett ingen lavere i hierakiet enn meg.
Det er merkelig å komme inn som ny. Jeg husker en gang jeg hadde lest på et forum lenge - og så kom det en diskusjon som jeg bare måtte blande meg inn i. Det var jeg uenig med en av "sjefene" og det endte med at nesten hele forumet fortalte meg at jeg var nok litt rar som hadde så pussige meninger. Jeg var forresten uenig i at det var OK å amme hundehvalper.