Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-10, 21:48   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke høstsko skal jeg kjøpe?

Ærlige meninger?

1: Likte ikke så godt. Gir meg av en eller annen grunn litt kjerringvibber. Tror heller ikke de passer så veldig godt til skjørt.

2: Veldig fine. Litt spesiel hæl og et uttrykk jeg liker. Tror kanskje de er litt vonde å gå i?

3. Tøffe! Dog kanskje litt vanskelig å få til å passe til det meste? Og så synes jeg ikke slike skoletter nødvendigvis passer til alle slags skjørt.

4: Tøffe og særpregede, men har også et lite element av cowboy som jeg er litt usikker på. Igjen sliter jeg litt med skjørtebruk til skoletter.

5: Egentlig typiske bluen-sko med den reima, men det er noe med hælen som ikke er helt klaff. Likte verken hælen i seg selv eller den skinnklaffen bakpå. Men disse passer i alle fall til alt! Er de gode å gå i, kan de være et godt alternativ.

6: Det safeste alternativet av disse, og sannsynligvis også det som er best å gå med. Passer til alt av skjørt og bukser etter mitt syn. Fine.