Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her. Det er jo ikke et alternativ å ringe og høre om det passer heller. For ingen ville ha vært ærlige uansett, tror jeg. Og så de evinnelige spørsmålsrundene om "Vil du ha kaffe? Vil du ha kake?" Hvor det så er obligatoriske med litt nekting fra gjesten og litt nøding fra vertinna før kaffe og kaffebrød uunngåelig havner på bordet uansett, fordi man må ha noe og sette fram til gjestene og fordi gjesten må smake. Akkurat den tradisjonen har jeg klart og frigjøre meg fra. Sier gjesten mine nei takk så tar jeg de på ordet. Noe som har fått mora mi til å ville falle gjennom gulvet i skam opptil flere ganger. Men nå var jeg visst ganske utenom tema...
Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.
Det er jo ikke et alternativ å ringe og høre om det passer heller. For ingen ville ha vært ærlige uansett, tror jeg. Og så de evinnelige spørsmålsrundene om "Vil du ha kaffe? Vil du ha kake?" Hvor det så er obligatoriske med litt nekting fra gjesten og litt nøding fra vertinna før kaffe og kaffebrød uunngåelig havner på bordet uansett, fordi man må ha noe og sette fram til gjestene og fordi gjesten må smake. Akkurat den tradisjonen har jeg klart og frigjøre meg fra. Sier gjesten mine nei takk så tar jeg de på ordet. Noe som har fått mora mi til å ville falle gjennom gulvet i skam opptil flere ganger. Men nå var jeg visst ganske utenom tema...
Mulig jeg har flyttet til der du har bodd Veeeeeldig kjent dette altså. Men her her det ikke noe press, har jeg sjokoladekake får du det, har jeg Mariekjeks får du det, sier du at du vil ha vann, får du det. Morsomste var da jeg var tom for alt og det ramlet inn en nabo sent på kvelden. Han fikk popkorn og øl Men kaffe og sukkerbit holder lenge. Men svigermor er av den gamle skolen og der er det treretters før du får snudd deg.