Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-07, 21:30   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.846
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Store øreringer på småbarn

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Oj, som diskusjoner alltid tar en annen vending her inne.

Er det ikke herlig?

Opprinnelig lagt inn av Iset

Jeg er kanskje splitter pine naiv, men jeg tror absolutt han er seriøs og virkelig er synsk. Heldigvis er jeg ikke alene om å tro på slikt.

Ganske alene, vel?
Jeg tror rett og slett ikke på at noen mennesker er synske, ei heller ymse barnepsykologer.
Det er likevel ikke det jeg reagerer på i forbindelse med slike programmer. Jeg er seriøst bekymret for hvordan det å bli fremstilt som problembarn på TV vil påvirke barna i ettertid.
Jeg synes det er ordentlig fælt og betenkelig at slikt blir brukt som underholdning.

:snerpe:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat