Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 00:49   #1
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er virkelighet?

Jeg lurer på hva du tenker når dere merker at noen mener noe du overhodet ikke kan forstå? Eller hva du tenker når noen sliter med noe som er lett for deg? Hva tenker du når noen tar, for deg, helt ulogiske valg? Og når noen ikke klarer leve opp til sosiale forventninger på tross av at vedkomne tilsynelatende er oppegående?

Jeg lurer litt, for jeg har så veldig inntrykk at av mange tror deres måte å oppfatte ting på er "allmenn fornuft". Stusser veldig på hvor lite åpen man er for tanken at andres virkelighet kan fortone seg helt anderledes, men samtidig for dem, like overbevisende?

Tenker du på dette? Og hvordan forholder du deg til de du ikke klarer forstå? Avfeier du dem som karaktersvake idioter? Eller er det spennende?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat