Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 09:01   #15
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig. Jeg har ikke mye fritid i hverdagen, det er rett hjem fra jobb, hente unger, lage middag, hjelpe til med lekser osv. Jeg vil tilbringe mine få ledige timer med ungene. I helgene har vi jo alltid fri, men da vil vi som regel slappe av og gjøre familieaktiviteter. Jeg liker å legge opp dagen min selv og ikke måtte endre planer eller varte opp fordi jeg plutselig får besøk. Jeg elsker besøk, men på mine egne premisser. Så ego er jeg.

Men, med det utgangspunktet så har du egentlig satt en strek over alle besøk du selv ikke har invitert til? Altså at folk ikke skal/kan komme, med mindre du har spesifikt invitert?

Vi inviterer folk til bursdag og nyttårsfest. Så om det skulle vært standaren hadde vi hatt gjester 5 ganger i året
Nå har vi kaffegjester sikkert 5 ganger i mnd.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat