Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 10:17   #97
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg synes det er merkelig at folk hater dette og jeg liker selv godt å gå på uanmeldte besøk. Forventer ingenting og synes det er trist hvis folk blir stressa. Det er ikke sånn at jeg ikke vil si at jeg kommer, jeg kan gjerne sende en sms, men jeg kan også fint finne på å bare ringe på døra. :antakelig rar:

Folk er forskjellige. Jeg prøver å tilpasse meg "motparten", men det hender helt sikkert at jeg bommer. De jeg vet liker uanmeldte besøk kan jeg glatt stikke innom, men stort sett spør jeg om det passer. I passende anledninger () kan jeg godt nevne at jeg liker et lite forvarsel, og det irriterer meg litt at folk som vet dette overkjører det. (Les: diverse sletninger.)

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat