Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 18:15   #113
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Om jeg bare skal gjøre husarbeid sier jeg at det passer dårlig eller at det får klare seg med at ungene holder de med selskap (de som kommer uanmeldt kommer strengt tatt oftest for å se ungene uansett). Men om jeg står i klesvask-sorteringen kan jeg gjerne fullføre den og sette på en klesvask mens besøket sitter i stua, det tar jo gjerne bare noen få minutter. En forventer jo ikke at den en besøker skal slippe alt en har i hendene for å være vertinne, når en bare stikker innom. Og om vi sitter på kjøkkenet kan jeg like gjerne rydde ut/inn av oppvaskmaskinen mens vi skravler.

Hvis jeg tenker "nå har jeg lyst til å gå på besøk til venninne NN" så sender jeg stort sett en sms eller ringer og hører hvordan det passer inn i deres planer. Men hvis vi bare går tur rundt jordet og ungene ber om at vi ringer på hos dem for å se om de vil leke/skravle, så står jeg ikke uti veien og sender sms og venter på svar før jeg ringer på.