Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 18:49   #117
Babe
Palliasjonsnurse
 
Babe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.510
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Ja, det er litt viktig for meg.

Har egne gardiner til Jul, vinter, sommer og høst - rullerer på disse. Ellers kjøper jeg nytt om jeg finner noe på tilbud som jeg liker. Har kubbelys/kulelys, duker, stæsj (som feks pyntestein / små dubbedingser som sommerfugler, blingbling til å pynte på lys osv) og putetrekk til to av sofaens puter i de forskjellige gardinenes farger.

Servietter er jeg ikke såå nøye på - har enpakke eller tre som rullerer på å få ligge i serviettholder på spisestuebordet - de brukes ikke. Hehe... har andre litt enklere til bruk ved festlige anledninger. Ellers går det i tørkepapir her altså.


Kjøper ikke avskårne blomster hver uke, men innimellom - synes det er hyggelig. Har alltid fine orkideer i kjøkkenvinduet.

Tenner stearinlys hele høsten og vinteren og er storforbruker av telys og kubbe/kulelys.


I love it.

__________________
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥
Babe er ikke aktiv   Svar med sitat