Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 18:54   #117
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff - drar du på uanmeldte besøk?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Man kan jo bli like godt kjent om man sender en sms og avtaler et besøk, fremfor å bare gå og ringe på? Hva mener du egentlig?

Og med dundre inn mente jeg altså å gå på besøk uanmeldt. Du mener altså at man er lite gjestfri om man foretrekker å få beskjed i forkant.

Ja, klart man kan bli kjent likevel, men det er selve "avstanden" jeg reagerer på, at alt skal være så planlagt og rigid. "Ja, du kan få komme på besøk, om tre uker mellom åtte og ni". Jeg er kanskje enklere, og mer spontan enn mange. Hvis alle blir redd for å trenge seg på, for det sikkert ikke passer, syns jeg det er litt dumt.

Og hvis det passer SÅ dårlig med uanmeldte besøk, ser jeg ikke helt forskjellen om at man sender en SMS rett før, det passer jo like dårlig da og.