Tråd: Kraftkoking
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 21:37   #5
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.216
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kraftkoking

Kraftkoking ♥

Hvis man skal ha en basiskraft/fond som skal kunne brukes til det meste, liker jeg best å bruke grønnsaker og krydder som ikke er veldig dominerende på smak, f. eks gulrot, persillerot, løk, pepper, laurbær, persille o.l.
Som sagt tidligere i tråden er det viktig at det ikke koker, bare står der å koser seg på varmen.
Jeg liker best å koke inn kraften mest mulig, på denne måten sparer jeg mye plass i fryseren.
Når jeg lager kyllingkraft bruker jeg forresten alltid fennikel, det er en av de beste smaksmatchene jeg vet

Lykke til

Bloggen Huset På Planen har flere gode innlegg om kraftkoking
http://husetpaaplanen.blogspot.com/2...aftkoking.html

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat