Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-10, 21:50   #27
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Landsdelene i Norge - Fordommer

Hva tenker du om:
1. Sørlendinger?
Rolige, behagelige mennesker, men kanskje litt kjedelige.

2. Østlendinger?
Kan være litt selvhøytidelige, men hyggelige og snille. (Jeg bor på Østlandet og har bodd der det meste av mitt liv)

3. Vestlendinger?
Har mest møtt Bergensere så jeg kan ikke si så mye om vestlendinger

4. Bergensere? (jupp de er en egen kategori)
De e ikkje fra Norge, men frå Bærrrrrgen. Brautende, høres godt, ler mye, tar ofte ledelsen....

5. Midt-Norge?
Utrolig gode på vitser, alltid liv der det er en fra Midt-Norge.
Finnes ikke selvhøytidlige, gode på ironi, godt humør, varme, glimt i øyet, snille

6. Nordlendinger?
Gjestfrie og hjelpsomme, snille, kan virke store i kjeften, men det er alltid med humor, ikke selvhøytidelige, tøffe, inkluderende, ikke bråkete slik mange prøver å framstille nordlendinger. Det er alltid noen som gjør mer av seg, men de finner man overalt i andre deler av landet også.

Jeg er født i Bodø og bodde der til jeg var 12 år, og føler meg fortsatt som nordlending. Må si meg enig med Nextlife. Disse som er med i Robinson er ekstremvarianter av nordlendinger. Mistenker TV3 for å gjøre hva de kan for å bygge oppunder fordommer, men det blir det jo underholdning av.

Sist redigert av Jessica : 12-09-10 kl 22:39.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat