Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-10, 07:42   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man bestille walk-in closet-løsninger?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Ja, jeg tror det er en god løsning å velge andre skyvedører, det har jeg gjort i hvertfall, og planlegger å gjøre inne på gjesterommet vårt. For meg blir det - det beste av to verdener.

For meg det ble det billigste av to verdener (vi hadde litt av skyvedørene fra før av)

Opprinnelig lagt inn av mkj

Er det så komplisert løsning at du ikke aner hvordan det skal se ut forresten, hvis du trenger noen til å tegne for deg?

Går jo på mye av det samme som med andre ting, oftere enklere og raskere å få noen til å gjøre det for deg. Selv har jeg hatt inne interiørarkitekt og det var en dundrende fiasko! Så det kan jo slå begge veier.