Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 23:01   #23
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når må man være stille (utearbeid i nabolag)?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Problemet er jo at det varierer hva som er "ukurante tider". For min grandtante var det ukurant med bråk mellom 16-17, siden hun sov middag da. For studenter er det ukurant med bråk før kl. 12 i helgene, siden de gjerne sover da. Mange synes søndag mellom 11-13 er ukurant tidspunkt, siden det er i kirketiden.

Det er stort sett bare for unger mellom 0-7 år at kl. 19 er et ukurant tidspunkt, og det er ikke sikkert småbarnsfamilier har fasiten på
hva resten av verden må rette seg etter. På
en eller annen tid å døgnet må jo folk få lov
til å jobbe utendørs.

Du har så rett, så rett! Og når jeg leser dette anger jeg fælt på at barna mine ikke har fått lov til å gå ut (vi bor tett) kl.6-7-8 om morgenen. De var jo klare for dagen selv om nabobarna på samme alder la seg kl.23 og stod opp 11.

Jeg er oppdratt til å ta hensyn, og hamring, borring kl.21 og utover er ikke hensynsfult syns JEG. Ei heller telefonsamtaler med brølelatter gang på gang etter kl.24 på terrassen rett utenfor x antall folk sine soverom.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat