Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-10, 20:11   #2
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Nytt kjøkken – inspirer meg!

Lykke til med stort og spennende prosjekt! Selv har vi nettopp montert opp ikea-kjøkken, og er veldig fornøyde. Det er et stort kjøkken i u-form, med sittebenk under vinduet og høyskap for innbyggingsovn og -mikro. Har valgt Lidingø-fronter og en benkeplate i valnøtt, en del vitrineskap i midten med lys i, som jeg bare gleder meg til å se i vintermørket. Stilen passer til resten av huset. Skjønner godt den med at du ønsker noe annet enn det "alle andre" har - men samtidig er det så mye en tilpasser osv at det blir jo ens helt eget. Om dere som du sier ikke kan ha så mye veggskap, vil jeg anbefale deg å gå for store, dype skuffer. Disse rommer mye og det er straks litt lettere å komme til enn om en bare har benkeskap med hyller f.eks. Ellers kan det være lurt å tenke på arbeidssonen (kjøleskap, ovn, oppvaskkum)..og generelt bare sette deg ned og tegne forskjellige løsninger, er mye lettere da å se mulige utfordringer og hva en bør tenke på. Hent ulike blad fra tilbydere som Sigdal, Marbodal, osv - om en ikke ønsker å kjøpe derfra kan en i alle fall få nyttige tips =)

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat