Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-07, 16:58   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haster - dele barna på ferie?

Jeg har bestemt meg. Jeg blir noen dager til med bare en av gutta.
Vi ønsker at guttene skal deles i skolen, at de skal kunne finne sine egne fritidsaktiviteter (velger de samme er jo det også fint) etc. etc.., i det hele tatt legger vi opp til å vise dem at de er to selvstendige individer og da må vi jo speile det i avgjørelsene vi tar. Bestemte meg for en halv uke, siden det er første gang vi deler dem i mer enn en natt.

Hvem det blir får vi se på. Det viktige er vel at de lærer seg at det er hver sin gang, og at den som reiser hjem får reise alene en annen gang.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat