Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-10, 20:51   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Smil

Bruntoner til stue, hjelp ønskes

Jeg har lyst til å male stua vår, men trenger litt hjelp og inspirasjon ift. hvilke farger jeg skal velge. I dag er alt hvitt, og i tillegg til at jeg er lei alt det sterile hvite er jeg også veldig lei av at absolutt alt av riper og flekker vises på disse hvite gipsveggene. Gips er forøvrig noe skikkelig dritt , og på sikt kommer vi nok til å legge panel av noe slag. Men inntil det skjer har jeg lyst til å male veggene i litt mørkere farger, for å gi varme til stua samt lettere kamuflere flekker og småhakk etc. som gjerne oppstår med tre aktive barn i hus.

Vi har et hjørne av stua der vi har sofa og tv, og her har jeg lyst til å ha en mørk fondvegg i en fin brunfarge. Resten av stua vil jeg ha i en betydelig lysere, varm bruntone av et eller annet slag. Disse to fargene må gå sammen, selvsagt, og derfor lurer jeg på om noen her har noen konkrete tips om fargekombinasjoner å dele?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat