Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 11:25   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er mat- og måltidskos så innmari viktig?

Jeg ser ikke noe poeng i å spise mat som ikke er god, som bare skal funke. Da lar jeg heller være å spise. Livet er for kort til å kaste bort på dårlige matoplevelser. Jeg er riktignok ikke slik at jeg trenger levende lys, pene servietter og gourmet til hvert eneste måltid, men jeg gidder ikke spise vond mat.

Denne tråden minnet om noe en gammel, skrukkete veggis sa på et av disse Hellstrøm-showene da de skulle pusset opp Vegeta Vertshus: Det skulle ikke være godt, så lenge det var sunt. Det ga meg en litt sånn munkeaktig vibe.

Hvis man ikke er opptatt av mat så syns jeg ikke man trenger å etterstrebe lange måltider, med massevis av kos og hygge, men man bør ta hensyn til hva andre i familien ønsker. Jeg vokste opp med en familie som ikke syns smak var så viktig, så lenge det var sunt. Dette førte til at jeg var sykelig mager i oppveksten, og har fått noen kilo for mye i voksen alder, da jeg kunne spise hva jeg ville. En gylden middelvei er fint.

Sist redigert av Tallulah : 24-09-10 kl 11:38.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat