Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-10, 15:41   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Dette har vært meg siden -08 tipper jeg, men begynner å bli litt sliten nå gitt.
Skal på fest i kveld, men kjenner jeg gleder meg til en helg uten noen planer, fester eller no.

Når jeg kaller det en fest, så betyr ikke det at jeg nødvendigvis drar på byen. Jeg er egntlig ikke så ofte på byen. Men jeg er rett som det er hos venner og spiser og hygger meg (gjerne med en vindunk på slep). Fest for meg er sosialt lag ut i de sene timer, med en eller mange dråper alkohol. Lokasjon er ikke så vesentlig.

Noen perioder er det mye, men i det siste har det blitt lite. Litt fordi jeg ikke har lyst, og litt fordi jeg ikke har ork. Helt ok det og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat