Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 16:39   #163
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av cuyahoga, her.

Tja, jeg tar det ikke for gitt at folk liker brettspill, så det foreslår jeg stort sett bare til folk jeg vet liker det.

Selv vil jeg heller tilbringe et festlig lag med nærmest hvilket som helst brettspill enn å være hensatt til en sofa sammen med damene for å samtale om bekkenløsning, Grete Rodhe, Skal vi danse og Reimadresser, mens mennene sitter i annen sofa og konverserer om familiebiler, RBK og siste nytt på norsk kontinentalsokkel.

Å fytti!! Det fremstår for meg som et mareritt, på linje med juleborde jeg var i (som barnløs) der hovedtema for kvelden var morkake og navlestreng.

Jeg er vel på en fest eller tre i løpet av året, men oftere i middag med dertil økende alkoholkonsum. Da hender det vi spiller spill, og det ender gjerne med at en av vennene våre brøler KJØTTHUE til alle han ike er enig med