Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-10, 10:49   #9
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken metode er best for permanent hårfjerning?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Takk for info, Allium. Hvor lang tid er det mellom behandlingene? Jeg tenker i forhold til å spre utgiftene utover. Det var jo faktisk ikke dyrere enn hjemmemaskinen, særlig ikke hvis det er så godt som permanent.

Jeg vet jo ikke hva prisen er i dag, men hvis det er det eneste området du trenger det på, ville jeg heller gått til noen profesjonelle.

Du skal ha en stund mellom behandlingene, for de virker bare på hår i vekst. Det tar alt håret som er i vekst under behandlingen, men så begynner det som lå i dvale å vokse. Lurer på om ikke dvalen er tre måneder? Så hvis du starter nå, rekker du tre runder før sommeren, og det var nok for meg, jeg hadde en oppfriskning ett år senere igjen.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat