Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 12:10   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

En liten puh;

Det er jammen mye arbeid å holde orden i barnas klær og sko. I heimen hos oss er det visst blitt min jobb, både å holde orden i klesskapene til barna, men også passe på å pakke bort det som er for lite eller levere på Uff, selge, og kaste, finne frem arvetøy som kan passe, og kjøpe inn ved behov.
Vi har jo 3 barn, så det er mye tøy det er snakk om, og mange par sko. Det er ikke all verdens som pakkes bort til arving, men litt er det jo, og ha orden og system på dette tar en del tid. Spesielt et par ganger i året, da jeg tar en runde og rydder vekk og tar frem. Ellers er det ganske tidkrevende å skaffe inn nytt ved behov også, for man skal jo helst finne bra ting til en bra pris.

Har dere bare ren glede av å ordne og styre med innkjøp, rydding og organisering, eller er det flere som meg her som syns det er litt pes??