Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 13:34   #22
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barna

Eg likar da eg. Men så er eg ein kontrollfrik på enkelte områder + at eg elsker klær. Andre driver med yoga og forskjellig, mens eg lukker døra bak meg, setter på musikk og setter i gang. Vasker, bretter, merker, sorterer, lapper, vasker, bretter, rydder, pakker ned, pakker opp, vasker, bretter.... Alle i huset veit at er døra lukka og radioen på, er vaskerommet forbudt område.
Sko som ikkje er i bruk for øyeblikket, står på hyller i boden. Jakker som ikkje er i bruk, henger på knagger ved siden av. Ullklær, votter, luer, sokker osv. har fast plass skuffer heile året, og blir sortert ved sesong start/ slutt.
Da einaste eg ikkje er god på, er å faktisk kvitta meg med alt som skal bort. Så no har eg fleire sirlig sorterte poser med klær på vaskerommet, som er klare for levering.... og har vært da ei stund.