Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 14:08   #20
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har barnehagebarna på føttene i høst?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg synes det er unødvendig med egne høstsko så lenge joggeskoene fra sommeren fortsatt er noenlunde hele og store nok. Nå er det straks slutt på september, og om 2-3 uker har vi gjerne snø. Det har ikke vært uvanlig at snøen på indre østland har kommet rundt 20. oktober og blitt liggende vinteren ut. Jeg kjøper ikke et par sko som skal brukes i bare noen få uker, altså.

Joggesko, eventuelt med tynne ullsokker, og støvler eller cherrox med ullsokker fungerer aldeles utmerket på høsten.

Jeg er også der. Eldste går enten i DockBoots når det er vått eller joggeskoene fra i sommer med varme sokker når det er tørt, minstesøster går i arvede Viking Thermo både når det er vått og tørt, siden joggeskoene hennes er blitt for små til varme sokker. Jeg bruker ikke penger på overgangssko, vinteren er like om hjørnet, og jenta selv er knakende godt fornøyd med Viking Thermo, siden de er så lette og få av og på.

Guttene har allerede begynt og bruke vinterskoene sine. Jeg er litt redd for at det kan bli varmt, men de sitter mye i ro ute, så det er kanskje like greitt at de har varme sko. Og om skotøyet ikke er optimalt noen uker så tar jeg ikke det så tungt, jeg har ikke som mål at vi skal oppleve maksimal bekvemelighet til en hver tid.

(Men for all del, ikke noe galt i høstsko altså, det er bare ikke noe jeg prioriterer.)

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat