Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-10, 09:01   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg lokke en mann med?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, du skrev at han selv vil det. Men det ønsket kan jo være motivert av at andre rundt han har et sterkt ønske om at han skal slutte.

Poenget mitt er at jeg tror ingen kan lokke med noe som helst. Faren min har måttet face dødsangst to ganger pga av røykerelaterte sykdommer og røyker fortsatt. Han er ikke alene om å ikke klare å slutte med noe fordi det er farlig.

Derfor tror jeg veldig mange vil uten å få det til. De som klarer det må ha hatt en prosess på gang inne i seg på forhånd for å klare det og jeg skjønner veldig godt at du har lyst til å hjelpe til (btdt) men jeg tror ikke det har noen som helst effekt med ytre motivasjon.

Skjønner hva du mener. Hva tenker du jeg kan bidra med ifht indre motivasjon da?