Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-10, 09:04   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vintersko til store små barn

Jeg har to 9-åringer som på mange måter fortsatt er små; de leker ute om vinteren som småskolebarn flest og trenger skikkelig fottøy. Men samtidig er begge store for alderen, bruker hhv str 12 år og 14-16 år i klær, og i tillegg har nok begge arvet ganske store føtter fra faren; den ene bruker str 38-39 nå (nesten som meg, som ligger mellom 39 og 40 ) og den andre str 37.

Det betyr at nesten alle typer brukervennlige vintersko beregnet på barn som jeg har funnet utgår fordi de stort sett stopper på str 35 eller deromkring. Økonomisko sine går opp til 39, men det er jo ikke der jeg har mest lyst til å kjøpe vintersko ... Så hva kjøper man da, som ikke innebærer endeløs snøring av laaaaange skolisser og i tillegg ikke koster for mye (godt over tusenlappen x 2 har jeg ikke råd til)?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat