Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-10, 22:50   #20
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: I dag var det 13 grader

Knerten hadde forresten tykk januslue i dag. Kjenner at jeg må beslaglegge den ei stund til. Han hadde ulljakke utenpå klærene sine også (ullbody og tskjorte i dag også) og altså vår/høstdress ytterst. I sol. Svettevåt gutt når vi kom hjem.

Føler det rart om jeg som ettbarnsmor skal belære disse barnehagefolka med 4 unger og barnebarn på vei og 20 års erfaring i barnehagen om at det kanskje ikke er nødvendig med ulljakke under dressen på ettermiddagen... Men dersom jeg beslaglegger alt så kan det bli i kjøligste laget når de går ut etter frokost, og det bare er et par grader og ganske rått... I god tid før det trengs vil de ha ulltøy på plass, skriver de. Men tar det i bruk med en gang det kommer, jo...