Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-10, 23:30   #58
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemsendt fra skolen pga. lus

Rutinene burde vel heller vært at ungen ble isolert på en eller annen måte. Tatt til side, satt på lærerværelset med en bok, whatever - i påvente av å bli hentet. Da kan man unngå smitte, og ja, jeg er enig med Katta at å gå fra jobben ofte blir overkill i den store sammenheng. (Jeg har også poliklinikk med lange ventelister.)

Men jeg synes ikke at følelsene til et barn som eventuelt risikerer å føle at det blir behandlet bittelitt annerledes trumfer det å risikere å smitte lusfrie unger resten av dagen. Sorry. Etter to runder med lus i huset er jeg DRITTLEI behandlingsrundene. Dyrt er det også når en selv og ungene har tykt/langt hår og må bruke to flasker hver per gang.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat